• Gratis verzending vanaf €100, daaronder €4,99
  • Voor 12u besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Cadeautje bij je bestelling

9,6 uit 10 | 2236 klantbeoordelingen

Verzending

– Hoeveel kost verzenden en hoe snel wordt mijn bestelling verzonden? Informatie over de levertijd en het verzenden vind je hier. Bestellingen naar het buitenland worden altijd per pakketpost verstuurd. Binnen Nederland bepalen de medewerkers van Dyona aan de hand van wat er is besteld of het met brievenbuspost of pakketpost verstuurd wordt. Je ontvangt in ieder geval altijd een track&trace code.

– Kan ik bij langskomen bij Dyona?
Dat is helaas (nog) niet mogelijk. Alleen producten die niet opgestuurd worden, kunnen op afspraak worden afgehaald. Je bent altijd vrij om een filmpje te vragen van een artikel als je twijfelt of een steen de juiste voor jou is.

Jouw bestelling

– Ik heb iets extra’s bij mijn bestelling gekregen. Wat is dit? Omdat wij het zó leuk vind dat je een bestelling hebt gedaan, doen we er vaak een kleinigheidje bij als bedankje. Dat kan variëren van kleine steentjes tot een wat grotere steen, wierook of iets anders leuks.

– Krijg ik bij de stenen die ik heb besteld een naamkaartje en uitleg?
Er worden geen kaartjes meegestuurd met de stenen. De reden hiervoor is dat alle informatie over de stenen online op dyona.nl te lezen is. Je kan heel gemakkelijk terugvinden welke stenen het zijn die je hebt besteld; op je pakbon staan de namen.

– Iets in mijn bestelling is beschadigd. Wat doe ik nu?
Je hebt iets besteld wat helaas bij de verzending is beschadigd. Ontzettend zonde natuurlijk! Mail zo snel mogelijk (in elk geval binnen 2 dagen na ontvangst) naar shop@dyona.nl, zodat we voor een oplossing kunnen zorgen. Zet in de mail je ordernummer, uitleg over de beschadiging en jouw contact gegevens. Voeg bij je mail ook altijd duidelijke foto’s toe, zodat we kunnen zien wat er is beschadigd.

– De ontvangen bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen.
Dyona verkoopt stenen uit voorraad en unieke stenen. Bij de unieke stenen staat altijd dat wat je ziet op de foto, ook de steen is die je koopt. Indien je een steen uit voorraad hebt besteld, kan het zijn dat de steen er anders uit ziet dan de steen/stenen op de foto. Het is belangrijk om hierbij te weten dat een steen een natuurproduct is. Het kan dus zijn dat de ene steen donkerder of juist lichter van kleur is dan de ander. Stel je verwachtingen hier dus op in. Wanneer je niet tevreden bent met hetgeen wat je hebt ontvangen, mag je retourneren. Klik hier voor informatie over retourneren.

Assortiment op dyona.nl

– In de webshop staat dat het artikel is uitverkocht. Kan ik het dan alsnog bestellen?
Nee, helaas. Stukken die apart op de foto gezet zijn komen sowieso niet terug, want elke steen is uniek. Stenen die wat meer uniform zijn komen mogelijk wel later terug (denk bv. aan trommelstenen, zakstenen of kleine ruwe stenen). Als je daar van op de hoogte wilt worden gehouden, laat dan je email-adres achter.

– Ik zoek een steen of kristal en zie haar niet in de webshop staan. Hoe kan Dyona daarbij helpen? Stuur ons gerust een berichtje via het contactformulier of naar shop@dyona.nl. We doen regelmatig inkopen en wellicht hebben we het in ons magazijn liggen, maar staat het nog niet online. Ook kunnen we altijd voor je op zoek gaan bij één van onze leveranciers.

– Ik ben op zoek naar een bepaalde werking, kan Dyona mij adviseren bij het kiezen van een steen of kristal? Ja, dat vinden we ontzettend leuk! Dus stuur ons gerust een berichtje (contactformulier of shop@dyona.nl). We geven advies over de emotionele, mentale en spirituele werking. Over een eventuele lichamelijk/fysieke werking geven we geen advies; we hebben namelijk geen medisch specialistische kennis, zijn daar niet toe gemachtigd. Wij zien stenen als aanvulling maar niet als vervanger van reguliere zorg.

Inpakservice

– Mijn bestelling is een cadeautje, kunnen jullie het inpakken?
Alle stenen worden bij Dyona standaard mooi en stevig verpakt. Wanneer je jouw bestelling als cadeautje bij iemand laat bezorgen, zet dan bij de opmerkingen dat het om een cadeautje gaat. Dan zorgen wij dat er geen factuur bij zit, maar alleen een pakbon (zonder prijzen). En we kijken wat er mogelijk is om jouw bestelling een feestelijk tintje te geven.

Heb je na het lezen van bovenstaande informatie nog een vraag die niet beantwoord is? Je vindt meer informatie over verzenden en retouren hier. Je kan ook contact met ons opnemen via het contactformulier, een mailtje sturen of ons bellen (op werkdagen van 9-17u, 06 – 4365 4560).