Veelgestelde vragen

Bestellingen

- Ik heb iets extra's bij mijn bestelling gekregen. Wat is dit?
Omdat ik het zó leuk vind dat je bij mij een bestelling hebt gedaan, doe ik hier vaak een kleinigheidje bij als extra. Dat kan variëren van kleine steentjes tot een wat grotere steen. De stenen vind je altijd terug in de webwinkel, dus neus daar even fijn rond om erachter te komen welke extra ik bij jouw bestelling heb gedaan. Speciaal voor de extra steentjes die bij een bestelling zitten heb ik een artikel geschreven, waarin je kunt lezen welke steentjes het zijn. Klik hier om naar het artikel te gaan.

- Krijg ik bij de stenen die ik heb besteld een naamkaartje en uitleg?
Nee. De reden hiervoor is dat alle informatie over de stenen te lezen is in de webshop. Ik vind het daarom zonde van het papier om naamkaartjes en uitleg bij een bestelling te doen. Daarnaast kan je heel gemakkelijk terugvinden welke stenen het zijn die je hebt besteld; op je factuur staan alle namen! 

- Iets in mijn bestelling is beschadigd. Wat doe ik nu?
Je hebt iets besteld wat helaas bij de verzending is beschadigd. Ontzettend zonde natuurlijk! Mail Dyona zo snel mogelijk, zodat we voor een oplossing kunnen zorgen. Voeg bij je mail altijd een foto toe, dan kunnen we zien wat er is beschadigd.

- Wat ik heb ontvangen vind ik niet mooi.
Je hebt iets besteld, maar bij ontvangst vind je het niet mooi. Je mag altijd iets terugsturen. Houdt daarbij wel rekening met de retourvoorwaarden en stuur voordat je iets retour stuurt altijd even een mailtje.

- De ontvangen bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen.
Wij verkopen stenen uit voorraad en unieke stenen. Bij de unieke stenen staat altijd dat wat je ziet op de foto, ook de steen is die je koopt. Indien je een steen uit voorraad hebt besteld, kan het zijn dat de steen er anders uit ziet dan de steen/stenen op de foto. Het is belangrijk om hierbij te weten dat een steen een natuurproduct is. Het kan dus zijn dat de ene steen donkerder of juist lichter van kleur is dan de ander. Stel je verwachtingen hier dus op in. Wanneer je niet tevreden bent met hetgeen wat je hebt ontvangen, mag je retourneren. Daarbij moet je wel rekening houden met de retourvoorwaarden. Neem altijd eerst contact op via de mail, voordat je iets retour stuurt.

- In de webshop staat dat het artikel is uitverkocht. Kan ik het dan alsnog bij je bestellen?
Nee, uitverkocht is echt uitverkocht. Check regelmatig de website om te zien of er nieuwe updates zijn.

- Ik wil graag een aantal dingen reserveren, zodat ik het op een later tijdstip kan betalen. Is dit mogelijk?
Nee, reserveren is niet mogelijk.

- Mijn bestelling is een cadeautje, kan je het inpakken?
Elke bestelling wordt mooi ingepakt, maar ik pak niet als aparte cadeautjes in. 

- Ik heb meerdere hangers besteld en er zit maar één koordje bij! Klopt dit?
Ja, dit klopt. Zoals aangegeven op de website en bij de hangers, wordt er per bestelling standaard één koordje toegevoegd, ongeacht hoeveel hangers er in jouw bestelling zitten. Wil je er meer? Dan kan je die eenvoudig apart bijbestellen. Dat kan Hier.

- Hoeveel kost verzenden en hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Informatie over de levertijd en het verzenden vind je door Hier te klikken. Wij verzenden alle bestellingen met pakketpost.

Vragen over stenen 

- Ik heb ergens anders een steen gekocht, maar weet niet welke het is. Kan ik jou dit vragen?
Het is heel lastig om te zien welke steen het is vanaf een foto. Ik adviseer je daarom om het aan de winkel/persoon te vragen waar je de steen hebt gekocht in plaats van aan mij. Een andere leuke optie is om op Facebook lid te worden van Dyona’s Edelstenen Groep. In deze groep zijn er speciale topics om elkaar te helpen achter de naam van een steen te komen.

- Ik heb last van bepaalde klachten, kan ik jou vragen welke steen ik nodig heb?
Dat kan zeker. Maar kijk eerst even op de lijst van ‘Stenen per Klacht’ op de website door Hier te klikken. Deze lijst heb ik zelf samengesteld. Wanneer je er dan nog niet uit komt welke steen je nodig hebt, mag je mij altijd een mail sturen.

- Ik wil graag advies, hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Wij geven gratis edelstenenadvies, zowel per mail als per telefoon*. Je kunt altijd een e-mail sturen naar info@dyona.nl. Je kunt ons ook bellen op ma-woe-vr tussen 09.00u en 13.00u naar nummer 06-40636462.

- Kunnen alle stenen bij elkaar liggen?
Ja, tenzij je ze op dat moment gebruikt vanwege hun energie en ze een conflicterende werking hebben. Zo is het bijvoorbeeld niet zo handig om hematiet en bergkristal bij elkaar te leggen. Uitzondering hierop is wanneer ze samen in één steen zitten, zoals de Hematietkwarts. Hematiet heeft een aardende werking en bergkristal het tegenovergestelde. Wanneer je dus beter wil aarden, kan je het beste de bergkristal even wegleggen.

- Moet ik mijn stenen ontladen en opladen?
Nee, wat mij betreft niet. Meer informatie hierover vind je door Hier te klikken.

Vragen over Dyona

- Kan ik de stenen zelf bij je komen bekijken?
Nee, dat is niet mogelijk. Dyona is een webshop en geen winkel. 

- Hoe zorg je ervoor dat je milieubewust werkt?
Ik maak onder andere gebruik van groene materialen en spaar meerdere bestellingen op, zodat ik niet voor één bestelling op en neer naar het postkantoor hoef te rijden. Meer informatie over de verpakkingsmaterialen vind je door Hier te klikken.

- Ik wil ook graag een edelstenen webshop beginnen. Kan ik jou om hulp vragen? Of je foto's en teksten gebruiken?
De tip die ik iedere ondernemer mee geef is ‘doe het zelf’. Je eigen ideeën uitwerken en niet teveel naar anderen kijken. Ik geef dus geen advies over hoe je een edelstenenwebshop moet starten. Daarnaast ben ik van mening dat je nooit andermans teksten en foto's mag gebruiken zonder toestemming. 

- Waar komt de naam Dyona vandaan en wat is de betekenis?
Toen ik met het idee speelde om een webshop te starten heb ik er lang over nagedacht hoe de webshop zou moeten gaan heten. Ik droomde toen over de naam Dyona, dus wist ik direct bij wakker worden dat het de naam Dyona moest worden. Dyona betekent niets, dus ik kon er mijn eigen draai en betekenis aan geven. En dat heb ik ook gedaan. Inmiddels staat Dyona synoniem voor een prachtige webshop!

Meer over Dyona kan je lezen je door hier te klikken.

 

© 2014 - 2018 Dyona | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.